Salam sayang,

Blog Direktori Butik ini adalah untuk menyenaraikan semua blog-blog yang menjual aksesori, pakaian, bahan penjagaan dan kebersihan diri serta semua yang berkaitan jual-beli secara online. Jika anda inginkan barangan / web site anda dimasukkan ke dalam senarai Direktori Butik, sila email permohonan anda kepada ezham.abdsanik@gmail.com dan letakkan Link Exchange Button pada blog / web anda.

Setiap kemasukan yang berjaya disenaraikan di blog ini, akan berpeluang memperolehi konsumer yang lebih tinggi dan disenaraikan ke semua rangkaian Direktori Butik.




PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN

PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN PREMIUM BEAUTIFUL membentuk kontur keseluruhan badan yang menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang. Memberikan kesan secara serta merta dengan selamat tanpa memerlukan pengambilan ubat, melakukan pembedahan dan senaman.

Kelebihan kualiti kain Premium Beautiful :

~Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan rangka badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisme.

~Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama.

~Kuasa regangan dalam semua hala. Dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubahkan rekabentuk asalnya.

~Sinar infra merah jauh yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan tumbesaran buah dada.
Keterangan Lanjut dan pelbagai lagi produk, sila hubungi 013-3960616 atau layari laman web

Click More Previous Products

Related Posts with Thumbnails

Klik Bulat Utk Bersenam